Vàlyogunk

Vàlyogunk

Beszerzési nehézségek

2020. június 09. - P.B.K

Csempe: 

A fürdőbe a mintás csempéből nem maradt tartalék. Gondoltam rendelek még, amíg lehet. Nah, már nem lehet. ( 1,5 éve vettük amúgy. ) A cersanit weblapján ott van, de nem kapható. Ez ugyanaz, mint anno a zalakerámiával. Weblapon, katalógusban ott van, de nem gyártják. Nesze.

A konyhába a bútor át lett tervezve, így az egyik falra nem kerül szekrény, ezért a csempét magasabbra engedjük. Ám' így kevés a már meglévő. ( 2 éve vettük ) Ez sem kapható, de legalább a gyártó Lengyelországból hajlandó küldeni. Kicsit drágább mint 2 éve, de legalább van. Jupiii.

 1591699563370.jpg

Ablakpárkány: 

Belülre fehér műanyag lesz, az egyszerű volt. Kívülre gránitot akartunk, de nem találtunk olyat ami a mélységet kiadná, így elvetettük. Marad a színezett aluménium. ( ha valaki nagyon eltökélt, még sírkövesnél érdemes lehet megpróbálni...nekem ez volt még egy ötletem, de inkább elengedtem :) lusta vagyok már :) )

 

Zuhanykabin: 

A Sanotechnik Elegance asszimetrikus típusa kellene nekünk. Érdekes, hogy a praktikerben a legolcsóbb (115.000 ft, és ide van 10% kedvezményünk is, így már csak 102.600 ft lesz ). Másol 140.000 ft-ért találtam csak. A probléma az idő. A praktiker nem tartja készleten ezt a típust sehol. Rendelni tudják a gyártótól, ami normál esetben 2-3 hét, de előfordult, hogy 2-3 hónap lett. Lerendeltem, egyszer majd lesz. 

 159406106_sanotechnik-elegance-80x120x195-cm-szogletes-n8120u_2.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valyogunk.blog.hu/api/trackback/id/tr915756734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása