Vàlyogunk

Vàlyogunk

Kert

2020. augusztus 15. - P.B.K

A kertbe ősszel telepítettünk növényeket, egyedül a szilvafa nem maradt meg. Idén újra megpróbáljuk. 

A szeder nagyon jól érzi magát, és már most nagyon sok terem rajta. A málna, eper is jól adta. A ribizli nem fest jól, de lehet csak ezt a tartósan 30+ hőmérsékletet sínyli meg. A gyep az jelenleg ilyen: 

1597519068100.jpg

A tartós kánikula kicsit helyben hagyta, nemigazán volt locsolva. Most ahol hiányos volt már a fű, oda vetettem magot és most naponta meglocsolom. Kíváncsi leszek meghálálja e. Megjegyzem, cserepesre reped nálunk a talaj, nem egy szép látvány. 

A fűnyírásról annyit, hogy kifejezetten szeretem. :) Kaszálni is szerettem -főként  a mozgás miatt- de ez így szebb lesz. A férj kapott tőlem szülinapjára egy Makita fűnyírót, amit természetesen én használok. :) 

Volt egy nagyon jó barátom, aki imádott füvet nyírni, és gondozni. Tényleg mindent beleadott, gyepszellőztetés, locsolórendszer...stb. Csodálkoztam rajta miért vágta olyan Forest Gump-os szeretettel mindig. :)  Hát tényleg van valami bája, jobb mint a kasza :D. Szóval, kicsit már megértem.

Nah, hát én fényévekre vagyok még a szép gyeptől, de azért igyekszem. Nem vágyok tökéletes, vonalzóval vágott gyepre, de azért homogén legyen. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valyogunk.blog.hu/api/trackback/id/tr1116165110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása