Vàlyogunk

Vàlyogunk

Terasz IV.

2021. szeptember 05. - P.B.K

A múlt hétvégén előkészítettük a faanyagot. A férj szabott a láncfűrésszel gyalult az elektromos gyaluval és a felsőmaróval gömbölyítette az éleket. Én csiszoltam a felületeket, és festettem.   

1630696086402.jpg

Az oszlopnak valókat, szelemeneket, szarufákat, tetőleceket is lekentem. Így sokkal könnyebb, és alaposabb mint gebeszkedni létráról utólag. 

A szarufák újrahasznosításból lettek. A tetőről leesett kör keresztmetszetű példányok. 

1630695926302.jpg

Szögtelenítés, átcsiszolás, a szú ette részt kipucolni, szú elleni szerrel lekezelni és lefesteni. 

 img_20210905_164119_311.jpg

 Ugyebár azért van újrahasznosítás, mert horribilis áron megy a fa, és a minőségük is silány. Flexel lecsiszoltam a fákat, a szú járatokat is igyekeztem pucoválni ( megjegyzem a szú széklet szállópora kegyetlen tud lenni ), a járataiba supralux xylamont nyomtam be fecskendővel, és kívülről is lekentem. Ennek 24 h a száradása, csak utána kenhetem a lazurral. 

Az újrahasznosított fa kapcsán viccelődtünk, hogy majd kicsit rusztikusak lesznek a szarufák....Hát, lehet kicsit túltoltuk a rusztikát

img_20210905_164152_263.jpg

img_20210905_164141_300.jpg

 Kíváncsi leszek milyen lesz lefestve. 

Míg én a csiszolásokkal, festésekkel szöszmötöltem, a férj felállította a 8 oszlopot, és a szelemenek is a helyükre kerültek. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valyogunk.blog.hu/api/trackback/id/tr7216679318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása