Vàlyogunk

Vàlyogunk

Terasz V.

2021. szeptember 23. - P.B.K

Haladunk, rendkívül lassan. 

 

Szóval, itt járunk:

img_20210919_181041_519.jpg

img_20210919_181050_364.jpg

A férj csinálja a felépítményt. Az oszlopok, szarufák, tetőlecek a helyükön vannak. A merevítések készülnek mostanság. Mivel nincs a falhoz rögzítve, hanem önállóan áll,kicsit inog. Ezért kapja a könyököket, plusz szelemeneket. 

Én két ajtót renoválok, amik a melléképületen lesznek. 

Az egyik ez a kb. 80-100 éves ajtó. Eredetileg két szárnyú szélfogó ajtó volt a bejárati ajtó előtt.

1632073325667.jpg

 A bal oldali képen az eredeti állapot van. A jobb oldali képen pedig a hőlégfúvóval levakart státusz. Rusztikus. 

Volt rajta időrendben: kék-sötét narancsárga - vaj szín. 

Valamilyen olajfesték félével volt kenve, az ajtó maga valami puha fából van,viszont nagyon nehéz. 

Még csiszolgatom, fatapaszozom itt-ott, és fogalmam sincs milyen színű lesz. Az eddig használt paliszander vékonylazúrt sajnos nem vihetem fel rá,mert az eredeti festéket maradéktalanul képtelen leszek leszedni, aztán meg foltos lenne az új festés. 

 

A melléképület másik ajtaja egy régi bejárati ajtóból lesz, amit a házzal együtt kaptunk. Ez is két szárnyú. 

1632073363218.jpg

Ez lakkozva volt, lecsiszoltam. Ám' ezt sem tudtam teljesen leszedni. Kerestem színezett lakkot, de bordósban nem kaptam. Lazurral erre sem mehettem rá, a boltban ajánlották a Sandolin Superdec-et, ez mindent lefed, és tapad címszóval. A mintán szép színe volt, élőben felkenve érdekes. Mindegy, már így marad. 

 img_20210923_185022_142.jpg

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valyogunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2816693910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása