Vàlyogunk

Vàlyogunk

Otthonfelújítási támogatás

2021. november 05. - P.B.K

Sikeresen lezárult az otthonfelújítási támogatás igénylésünk.

Elektronikusan, ügyfélkapun keresztül nyújtottam be. 

Mivel 850.000 ft munkadíj számlával ( tető munkadíj ) rendelkeztünk, ehhez további 2.550.000 ft anyagköltséget tudtam beadni. Így 1.700.000 ft-ot tudtunk visszaigényelni. 

A kérvényben tetőfelújítás, szigetelés, és melléképület felújítás tevékenység köröket jelöltem meg. 

Gondolkodtam, hogy még valamit meg kéne csináltatni, hogy növeljük a visszaigényelhető keretünket, de már nem volt pénzünk úgysem ezt megelőlegezni.

Kicsit több számlát adtam be, mert tudtam, hogy az olyanokat mint Pl. raklap díj le fogják vonni. 

Elméletileg beadás napjától számított 30 napon belül kellett volna támogatói okiratot kapnunk, és még 30 nap állt volna renelkezésre a kiutalásra. Nah, ez részben sikerült az államkincstárnak.

 

Hát mi 51. napon kaptuk egy hiánypótlás bekérést, 54. napon megkaptuk a támogatói okiratot. 5 napon belül megtörtént a kiutalás. Budapesten bírálták a miénket, kihúzták addig amíg lehetett. 

 

Aki ebbe kezd bele, javasolt facebookon az " Otthonfelújítási támogatás 3 millióig- így csináld! " csoport felkeresése. Rengeteg hasznos infot ad, segítséget a már sikeresen pályázók közreműködésével. 

Az államkincstár weboldalán a GYIK-is rengeteg segítséget ad. Véleményem szerint egy beadáshoz nem kell különösebb "szakembert" megbízni, simán megoldható józan paraszti ésszel. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valyogunk.blog.hu/api/trackback/id/tr2416747334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása